wtorek, 1 marca 2011

Audycja nr 1

Od razu chciałbym Was przeprosić za moją słabą formę w trakcie premierowej audycji.Teoretycznie nie jestem zbytnio zadowolony z premiery, ale z tego co czytam i słyszę Wam się bardzo podobało więc może nie było tak źle? :) Mam jednak nadzieję, a raczej jestem pewny, że w przyszłym tygodniu będzie i tak zdecydowanie lepiej! W tracie godzinki przebyliśmy podróż przez 45 lat muzyki progresywnej, co miało zaostrzyć apetyty na kolejne wydania audycji i mam nadzieję, że spełniło swoje zadanie :)

Setlista:
1. The Moody Blues -Nights in White Satin (Days of Future Passed, 1967)
2. Wishbone Ash - No Easy Road (Argus, 1972)
3. Genesis - Anyway (The Lamb Lies Down on Broadway, 1974)
4. Genesis - Here Comes the Supernatural Anaesthetist (The Lamb Lies Down on Broadway, 1974)
5. Pink Floyd -Hey You (The Wall, 1979)
6. Marillion - Kayleigh (Misplaced Childhood, 1985)
7. Queensryche - The Needles Lies (Operation: Mindcrime, 1988)
8. Dream Theater -Another Day (Images & Words, 1992)
9. Tool - Schism (Lateralus, 2001)

Co do konkursu... trochę to jeszcze potrwa, bo sporo tych maili doszło :)


2 komentarze:

  1. Jak narazie nie widac Riverside, a to przeciez podstawa Polskiego progrocka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podstawa XXI wieku a nie lat 70-tych :P Riverside też z czegoś wyrósł ;)

    OdpowiedzUsuń