wtorek, 24 lutego 2015

Baranek na IV urodziny audycji!

W niedzielę 1 marca miną dokładnie cztery lata od kiedy po raz pierwszy powitałem Was za PROGiem ze studia Radia Aktywnego. Z uwagi na to na najbliższą audycję wybrałem szczególny materiał. Głównym bohaterem programu będzie grupa Genesis z albumem The Lamb Lies Down on Broadway.

The Lamb Lies Down on Broadway to niezwykle ciekawa płyta. Interesująca jest nie tylko jej zawartość, bardzo różna od poprzednich dokonań formacji, ale i wręcz szalony proces twórczy. Za PROGiem opowiem dlaczego Peter Gabriel niemal nie brał udziału w tworzeniu tego wydawnictwa, o czym (jeżeli o czymś?) opowiada album, a także dlaczego Steve Hakckett "przypadkowo" skaleczył się w palec tuż przed terminem oddania nagrana do wytwórni.

Aż ciężko mi uwierzyć, że minęły już 4 lata. Coraz częściej zastanawiam się ilu jeszcze urodzin audycji uda się dociągnąć... Te zaś zapowiadają się bardzo symbolicznie. Nie tylko dlatego, że Genesis to chyba mój ulubiony zespół, a The Lamb Lies Down on Broadway przez długi czas oceniałem jako swój ulubiony album grupy. Tak się składa, że jeden z utworów z tego wydawnictwa był pierwszym, jaki kilka lat temu zaprezentowałem w Radiu Aktywnym!

Jeszcze goręcej niż zazwyczaj zapraszam do słuchania niedzielnej audycji za PROGiem. Poświętujmy te urodziny razem, delektując się wspaniałą twórczością Genesis z ostatnią płytą z Peterem Gabrielem w składzie.

Start - 1 marca (niedziela), 21:00

Genesis, 1975

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz