wtorek, 21 czerwca 2011

Audycja nr 16 - rok 1969 (XII)

To było pozegnalne wydanie audycji za PROGiem. Niestety ze względów osobistych nie będę w stanie przebywać w Warszawie przez najbliższy czas, co stwarza dalsze prowadzenie audycji zadaniem niewykonalnym. Niestety...

Wszystko co złe dobrze się jednak kończy. To przysłowie i tym razem się sprawdzi bo za PROGiem z pewnością wróci do ramówki Radia Aktywnego na przełomie wrześnie i października. Nie tyle że wróci, ale i mam nadzieję stanie się zdecydowanie bogatsze, ciekawsze i atrakcyjne (kto słuchał pożegnalnej audycji wie o czym mówię). Mam nadzieję że ten trudny czas bez audycji dla mnie jak i dla Was przebiegnie na dalszych, obfitych i efektywnych muzycznych poszukiwaniach. Ja z pewnością poświęcę te trzy miesiąca na dalszą muzyczną edukację (czego efekty będzie mogli oceniać odwiedzając bloga),  a i Was zachęcam do dalszego nadsyłania pomysłów, spostrzeżeń i dalszego proponowania kolejnych zespołów, które powinny się za PROGiem znaleźć.
Przy okazji jeżeli ktoś chciałby otrzymać nagranie którejś z prowadzonych przeze mnie audycji to możne zwrócić się do mnie mailowo z prośbą o udostępnienie nagrania.

Szesnaście naszych spotkań zwieńczyliśmy chyba najwspanialszym utworem w roku 1969 - Epitafium od King Crimson. Do usłyszenia już wkrótce! :)


Playlista:
1. Zaprogowe intro
2. Breakout - Wołanie przez Dunajec (Na drugim brzegu tęczy, 1969)
3. Nirvana - Love Suite (To Markos III, 1969)
4. Andromeda - Turn to Dust (Andromeda, 1969)
5. Santana - Waiting (Santana, 1969)
6. Organisation - Milk Rock (Tone Float, 1969)
7. Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You (Led Zeppelin, 1969)
9. King Crimson - Epitaph (In the Court of the Crimson King, 1969)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz